smått och gott från mallis

Lite shopping blev det allt och här kommer litegrann.


En liten söt solcellskanin som vickar på huvudet av solljus


En underbar "brosch", vi garvade så vi grät när vi hittade denna =)


Lite hello kitty så klart med, ett läppbalsam..


..och några hello kitty hårband


En synvilla som är superhäftig. När denna hänger och man petar till den så den snurrar så ser det ut som att kulan åker upp alternativt ner.


Ett litet souvenirglas som jag försöker hitta på alla mina tripper. Det är bara från turkiet jag inte fått med mig något än så länge

Förutom detta blev det lite smycken och annat köpt men det visar jag en annan dag. Dessutom köpte jag en väska från Timberland och ett cigarettkit (cigarettetui och tändare) med Bob Marley på till Micke. Även mamma och mina svärföräldrar får sig en liten sak.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback