hårvård

Idag kom första paketet av de tre jag beställde i förra veckan. Paketet var från Bellbox och innehöll världens bästa schampo som är "Syntress volumizing lift schampo från Nexxus". Dessutom beställde jag hårmousse då min nästintill är slut. Jag körde på Schwarzkopf Osis Grip Mousse och har inte testat den förrut. Jag brukar gilla Osis-seriens stylingprodukter och hoppas därför att denna är bra. Egentligen gör jag inte så mycket med håret men jag gillar strukturen håret får av mousse och brukar krama i lite på morgonen.

En fundering förresten. Är det bara för mig det går två flaskor schampo på en flaska balsam? Doserar jag jättekonstigt?

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

För mig är det mer åt andra hållet, går åt mer balsam än schampo =)

2011-02-01 @ 13:27:57
Postat av: Kicki

¨låter som för mig Veronica. Jag schamponerar ju gärna håret två ggr, mest för att jag inte tvättar håret så ofta :) Mitt hår mår bäst av schampo/balsam ungefär var tredje dag :)

2011-02-01 @ 19:46:17

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback