let's dance - först ut

Idag har jag haft på let's dance i bakgrunden men mest suttit och surfat. Jag har därför ingen jättekoll eller tänker göra någon "recension" idag. Men en liten kommentar måste jag göra =)
Först måste jag bara säga att jag inte gillar duellinslaget, det blir lite som i melodifestivalen där man ska rösta och rösta och rösta och till slut börjar fundera på när tusan någon åker ut.. Inte bra.

Sedan så gillar jag verkligen inte Figge Norling. Han må dansa bra men han är för smilig, showig och inställsam, funkar inte och för mig känns just den delen som väldigt mycket skådespeleri *läs fejkat*.

Frågan är vem min favorit är.. Svårt men det lutar nog fortfarande åt Alexander Ryback. Jag får ge det något avsnitt till.

Först ut blev deckarförfattarinnan Denise Rudberg. Inte jätteoväntat faktiskt, baserat på både första och andra avsnittet.


Men en stor eloge till kändisarna som ställer upp på detta. Det ser otroligt roligt ut och är garanterad fantastiskt bra träning. Jag tror dock att hade man själv stått där hade man sett ut som en skadeskjuten höna.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback