borgholm & solliden

Tänkte jag visar våra bilder från Borgholm och Solliden separat då det blev en del.
Vi började tisdagen med Borgholm slott som var häftigt. Det är superstort men tyvärr så är det inte mer bevarat än vad bilderna visar. Man restaurerar och restaurerar men jag önskar alltid man kunde gått där så som det såg ut förr och när det faktiskt var bebott.













Utsikten var fenomenal

Därefter var vi tvungna att passa på och kika på Solliden. Efter att precis ha sett Borgholm så var Solliden en besvikelse. Okej, det var väl ett fint hus och superfina trädgårdar. Men inte så speciellt som jag förväntat mig. Här kommer lite bilder i alla fall.
















/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: thomas

Borgholm verkar intressant, gillar gamla ruiner. Borde man besöka nån gång

2011-08-01 @ 00:50:46

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback