uteplats

Insåg att det faktiskt finns något från vårt nya boende jag kan visa redan nu och det är utsidan. Nackdelen med lägenheten är att vi inte har någon balkong men det gör inte så mycket.
Vi har utanför dörren plats för ett litet bord och vårt gamla balkongbord fick följa med. Dynorna hittade jag på Willys och tyckte de var somriga och fina.


Ljuslyktan fanns på balkongen i gamla lägenheten och bara ett nytt ljus behövdes. Blomman fick vi av Mickes moster och den rosa betonggrodan från Mia.


Vi har också en mysig innergård där man kan sitta och vi har inte sett någon sitta där ännu så det blir nog vår plats.


Kaprifoler växer längs med spaljen på uteplatsen


Rosorna har börjat blomma.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Piia

Så fint!

2011-06-16 @ 11:14:17
URL: http://piiashobby.wordpress.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback