eyes

Jag har ett tag letat efter en mascara jag trivs med och jag har hittat flera som är helt ok men ingen som känns jättebra. För någon vecka sedan bestämde jag mig för att testa 2 produkter till fransarna som jag läst lite om. Den ena till ett riktigt lågt pris och den andra lite dyrare men shit vad nöjd jag blivit. Båda skickades efter från Eleven.se, leveransen var snabb och jag fick lite roliga prover jag ska dofta på när min näsa inte är förkyld längre.



Produkterna är Deborah Absolute Hi-Tech Mascara - En allt-i-ett mascara som ger längd, volym och definition. Absolute Hi-Tech Mascara är en 3-i-1 formula med en patenterad borste speciellt utvecklad av Deborah Milano. Den består av 24 ringar med borstar i olika längd och form som satts på i en spiralliknande form. Du får otrolig längd, volym och definition.
och: Shiseido Makeup Eyelash Curler - Böjda ögonfransar från rötterna, med ett tryck som skapar glamour. Fångar fransarna ordentligt vid roten och lämnar dem vackert böjda. Kant-fri design som förhindrar att fransarna kläms vid användning. Bred kurva böjer alla ögonfransar från yttre till inre hörnet i ett enda tryck.

Ögonfransböjaren var ganska dyr men bra mycket bättre än alla billiga varianter som finns. Jag är jättenöjd med dessa två och kommer nog inte byta närmsta tiden.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback