rött

Idag efter jobbet kikade jag och Micke in på Sport inn i Götene för att se om dom hade några träningsskor till honom. Han hittade inga. Jag lyckades dock fynda lite. Emellanåt har dom riktigt billiga kläder och idag hittade jag ett par skor. Jag förväntar mig inte någon jättekvalitet men kunde ju inte låta bli. Det blev ett par röda skor som ser ut som Converse med slimsula, priset var dock ynka 79:-



Jättefina tycker jag. Jag har kikat lite på ett par sådana fast Converse och rosa, med tanke på att det nästan är 700:- skillnad så är jag supernöjd.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: systeryster

Dom var jätte fina, rött är fint. Hade själv kunnat tänka mig ett par =) Kram på dig

2011-03-16 @ 20:32:44

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback