pepsodent - utvärdering

Jag har ju fått testa Pepsodents tandkräm "White Now" via Buzzador och det är dags att tycka till.
Tandkrämen smakar jättegott. Den har en lagom mintig smak och ger ett bra lödder. Enligt pepsodent skall tandkrämen ge resultat redan efter första borstningen genom att den åstadkommer en optisk effekt som gör att tänderna ser vitare och mer glänsande ut. Det fungerar. Jag tycker mina tänder ser vitare ut precis efteråt.
Det avtar dock efter en stund och någon långvarig effekt har jag inte hunnit se. Tyvärr så tyckar jag det är så med de flesta whitening tandkrämerna. Jag går dock på det ändå.
Tandborsten jag fick testa var också riktigt bra. Tänderna känns väldigt rena efter användandet.


Vill du med bli Buzzador? Läs mer här eller registrera dig direkt!

/veronica ♥ 

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback