friends with benefits

Under den senaste månaden har det blivit några filmer. En av dom är Friends With Benefits. Filmen handlar om Jamie och Dylan som träffas i jobbsammanhang. De är båda två trötta på förhållanden men inser att de saknar något.. sex! De bestämmer sig för att vara "vänner med förmåner". Det börjar såklart jättebra men frågan är hur bra det slutar. Finns det relationer utan förpliktelser?



I huvudrollerna ser vi Mila Kunis och Justin Timberlake. De har absolut en kemi och det är väl inte för inte det gick heta rykten när denna film spelades in. Jag gillade den här filmen, det är en bra dialog och bra skådespel. Jag gillar storyn även om den såklart är lite lätt oförutsägbar. Helt klart sevärd och bäst en slapp söndag.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback