ny leksak!

Mitt telefonval slutade igår på en iPhone 4s:



Jag är supernöjd med mitt val men som jag skrev igår så har det blivit lite småstrul med abonnemang. Jag har bara mig själv att skylla som inte kollade ordentligt.
Jag tog ny operatör nu och var 100% säker på att min bindningstid på det gamla var slut men så var det inte. Så nu blir det nytt nummer tills jag lyckas lösa ut mitt gamla abonnemang (om det går) eller tills abonnemangstiden löpt ut. Det blir en liten extra kostnad i månaden men det får jag leva med.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: systeryster

Bra val...snart kommer macen =)

2011-11-26 @ 19:23:56
Postat av: RC Bil

Så småningom kommer det att finnas en iPhone i varje hus =)

2011-12-22 @ 13:33:51
URL: http://www.nitrotek.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback