mission: impossible - ghost protocol

Börjar kortfattat berätta lite om min påskhelg. I torsdags jobbade jag full dag och efter spinningen så blev det utgång här i Mariestad. Långfredagen blev det middag hos Mickes föräldrar och i lördags blev det vin hos ett par vänner.
Igår tog vi det lugnt, efter en tripp till Skövde blev det tacos och film. Vi såg Mission: Impossible - Ghost Protocol som är 4e filmen med Tom Cruise i huvudrollen som agenten Ethan. I den här filmen blir han och IMF beskyllda för att ha sprängt Kreml. Den amerikanske presidenten aktiverar då något kallat Ghost Protocol vilket innebär att staten klipper alla band med organisationen. Ethan och hans team måste nu rentvå organisationens namn samt förebygga en terrorattack,



Filmen är en action rakt igenom. Det är en enkel film utan massa "lull lull" och är väldigt lättsam underhållning. Den innehåller explosioner, biljakter, skottlossningar och svindlande höjder. Säga vad man vill om Tom Cruise men han är allt en bra skådespelare i alla fall. Helt ok och sevärd film.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback