underworld: awakening

Vampyrer ligger mig varmt om hjärtat och för några veckor sedan blev det Underworld: Awakening. Det är den fjärde filmen i serien. Efter 12 år i koma vaknar Selene upp och världen ser inte alls ut som tidigare.



Filmen är spännande och har bra och snygga effekter, dessutom är ju Kate Beckingsale rätt het. Jag är gillar Underworld-filmerna skarpt och denna med trodde jag. Mitt i filmen (trodde jag) och vi är inne i en actionscen och 2 minuter senare är filmen slut. Helt galet. Det står att filmen ska var 1 timme och 28 minuter vilket jag tycker är kort men lagom förvånad satt jag i soffan och den var slut efter ca 1 timme och 20 minuter. Vad hände? Den här filmen hade man gärna fått vänta lite med så att den faktiskt blivit klar. Besviken!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback