anna anka

Nu har jag precis kikat på avsnitt 4 av "Anna Ankas Jul". Jag har tyvärr missat de tre första avsnitten men ska nog kika på TV3 Play.
Jag kan inte låta bli att älska denna människa. Hon säger precis vad som faller henne in utan att ägna det en tanke i förväg. Säkerligen är mycket planerat för att skapa lite rubriker. Jag tror trots allt att hon är smartare än vad hon ska framställas som. En kollega till mig kunde inte släppa att hon sa att "Carmen Electra ser ut som ett sprängt rövhål"... Herregud, kan man säga så?? Hahaha. Ibland skulle man vilja plocka ner henne på jorden. Men det finns ingen som kan säga att hon inte är underhållande =)

Förresten så skar jag upp min vita limetryffel idag. Dom blev supergoda. Mycket nöjd med det lilla julbak det blev i år.



/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback