julklappar

Idag är jag i stort sett klar med alla julklappar. Jag har min kära lillebror kvar. Vad köper man till en 25-årig kille? Det blev lagom dos med julklappar i år, inte så farligt många.
Det fick bli fokus på min underbara systerson på 1 år och älsklingen här hemma.
Hoppas innerligt att alla blir glada för mina klappar, men jag tror jag har träffat rätt i år. Jag tycker alltid att det är roligare att ge bort än att få. Att få är alltid kul men det är alltid lika kul att se det glada leendet och då vet man att man köpt rätt.
Nu står en hemmagjord potatisgratäng i ugnen, lagom klar till min fina darling kommer hem. Aldrig kul att behöva jobba över men han har lyxen att få maten serverad =)

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback