mätt!

Då var man mätt och belåten.
Idag blev det bakpotatis med hemmagjord räkröra och vitlöksbröd. Supergott och väldigt lätt.
Gräddfil, citronmajonäs, dill, rödlök, räkor, krabbsticks och kryddor blir en kanongod räkröra. Bara smaka av allt eftersom.
Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och en nyöppnad alladinask och njuter.
Vilken pralin är din favorit? Körsbär i likör är min favorit, jag är ganska ensam om att älska den ljuvliga lilla pralin. Men fördelen är ju att jag alltid får dom för mig själv.

Älsklingen sitter brevid med spelkontrollen i högsta hugg, han är fast i dragon age origins =)
Dags att tända tredje adventsljuset snart med, missades helt igår då man låg utslagen på soffan.
Men det går lika bra idag.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Pili

Trillingnöten!

2009-12-14 @ 20:13:41

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback