grejat och donat

Idag efter jobbet började vi med att åka en sväng förbi systemet. Därefter blev det ett par röda mysbyxor för mig från Sport Inn (69:-). Sedan handlade vi på ica och då de hade både färska räkor och kräftor slog vi till inför morgondagen, för övrigt blev det lite choklad, mat och frukost.
När vi kom hem slängde vi i en tvätt i maskinen och jag har sedan städat toaletterna, plockat lite och bäddat extrasängen. Carro och Kenny kommer nämnligen hit i morgon! Då ska vi alla fyra på kräftskiva hos Mickes moster. Supernajs ska det bli.
När tvätten är klar ska jag köra en omgång handdukar och i morgon så ska vi köra en dammsugning, handla lite fräsch frukostbröd (till söndag) och gott bröd till kräftskivan. Nu blir det nog lite slappande (Micke sover redan på soffan...)

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - Projekt Trappgatan

Gud vad du hunnit mycket idag!



Ja, soffan blev himla bra faktiskt, nu sitter vi alla tre i den utan behöva trängas det minsta :)

2010-08-27 @ 22:17:36
URL: http://projekttrappgatan.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback