inte som planerat

Vi gav oss tidigare idag iväg för att åka till Smögen men när GPS'en sa att det var två timmar en väg så fick vi tänka om. Vi började med att bara köra runt för att sedan besöka en kyrka jag varit nyfiken på. När vi ändå kikade på en kyrka så åkte vi också till Skara och tittade på deras gigantiska domkyrka. Mycket fin kyrka, och som sagt stooor.
Efter det letade vi upp mitt lämp och så fick jag övningskört lite för första gången i år. Nu har vi sagt att vi ska försöka köra lite varje dag under sista semesterveckan och snart kanske jag kan börja köra till jobbet med. Idag körde vi bara runt runt på lite vägar utan någon som helst trafik. Jag måste öva massa på att komma iväg vilket jag tycker är mycket jobbigare än själva växlingen när man kör. I morgon ska vi se om vi kan ge oss ut på vägarna på riktigt =)

Ikväll blir det lite god mat och en film så med andra ord en riktig myskväll.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Systeryster



Heja heja...du fixar körkortet i ett nafs =)

2010-08-15 @ 18:27:36

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback