mysig lunch

Nu har vi landat i Göteborg. Vi kom ner igår och då blev det lite vin och pizza och umgicks med Carro och Kenny. Katterna tog resan bra och var lugna och stilla i sin bur hela vägen. Dom anpassade sig fort till denna lägenheten med så det känns skönt.
Idag har vi fått i oss frukost och våra husvärdar packar det sista för att ge sig av mot sin semestervecka. Snart blir det en dusch för mig och sedan ska jag åka till Hanna där jag ska träffa henne och Anna-Karin för lite mat och fika. Det ska bli supertrevligt.

Misstänker att det inte blir jättebra uppdaterat här under veckan nu men jag får se. Något inlägg om dagen kommer nog.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback