nedräkning

Nu är det bara en vecka kvar. Om en vecka befinner jag mig i värmen på Mallorca. Längtar massor nu och det ska bli skönt med lite sol. Det har verkligen börjat bli höst och då jag inte hade någon riktig solsemester så är detta välbehövligt.
7e september klockan 07:00 går planet och klockan 10:05 är vi framme. Planerat har vi en vecka som kommer bestå av dagar på stranden med sol och bad. God mat, härliga drinkar och kall öl på stranden. Vi snackar verkligen en härlig slappar-semester!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu är det bara ca 2 arbetsdagar kvar.. Sååååå skönt =)

2010-09-02 @ 15:03:08
Postat av: veronica

Yay! Det ska bli sååå härligt =)

2010-09-02 @ 15:32:09
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback