riktiga latmaskar

Idag har vi haft den mest ineffektiva semesterdagen hittills. Vi vaknade vid ca halv ett och har slappat på soffan hela dagen. Jag har slösurfat och kikat på när Micke spelade PS3. Rätt som det var kom det in ett riktigt regn och åskoväder och jag tror strömmen gick tre gånger. Första gången gick strömmen precis när spelet skulle autospara vilket resulterade i att hela sparningen gick åt skogen och Micke var allt annat än nöjd.
Då vi inte orkat oss ut idag så blev det Pizza till middag. Vi passade på att köpa lite snacks också men jag har inte orkat äta något efter maten.
Nu blir det lite slötittande på tv och snart läggdags.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback