summer in the city

Igår åkte jag till Hanna för lite lätt lunch med henne och Anna-Karin. Det var riktigt längesedan vi sågs och riktigt trevligt. På Hannas mysiga innegård bjöds det på pasta och hemmagjord pastasås med spenat och lax. Och efter det lite kaffe och bulle.


Hemmåt åkte jag vid fyra och hann mellanlanda en timma ungefär. Sedan vidare till tapasrestaurangen Cicero och då fick även Micke följa med =) Jag åt fyra små tapasrätter och jag var riktigt nöjd. Eftersom jag fortfarande var mätt från dagen så räckte det gott och väl. En dessert går dock alltid ner och då fick det bli en italiensk chokladtårta som var smaskigt krämig.


Till maten blev det rosé och därefter fick jag Micke och Hanna vidare till the Old Beefeters Inn för en öl. När Hanna sedan åkte hem tog jag och Micke oss en sista öl på Bishop Arms


Idag har vi inga planer utan det blir nog en lugn dag med lite inhandlande av mat, rosé och kanske en tripp till Allum.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback