59 om mig

Hittade en lista på en annan blogg. Detta är jag!

1. Hur gammal är du om fem år? 33
2. Vem var den sista du träffade? Micke
3. Hur lång är du? 160 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Ticking clock
5. Vem ringde du senast? Carro
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Tänkte bara kolla när ni åker till Berlin. Puss - till min bror
7. Vad är dagens planer? Handla lite, jobba någon timma och förbereda för morgondagen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad jag vill
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? På julafton

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Första gången strax efter nio
13. Har du någon gång hittat en katt? Inte hittat men skaffat
14. Vilken är din favoritplats? Stranden en varm sommardag
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Svår fråga, men jag tror i alla fall jag har en fin familj och ett jobb jag trivs med
17. Vad skrämde dig som barn? Kommer inte ihåg
18. Vem fick dig att skratta senast? Micke
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nix, har ett par fast hemma hos pappa
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 (med sambons)
23. Hur många landskap har du bott i? 1, Västergötland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, skaffa bil (körkort kommer snart hoppas jag), köpa ett par Louboutin
29. Tycker du om kinamat? För det mesta är det gott
30. Tycker du om kaffe? Ooo ja, numera

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, på helgen blir det jos
32. Sover du på någon särskild sida? Mest på höger sida
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Självklart
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja, absolut
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja två gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? Hmm, svårt, både och är gött. Först i havet och sedan ett dopp i poolen för att bli av med all sand och salt

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor och kläder
42. Äger du dyra smycken? Vad räknas som dyrt? Tror inte det i alla fall
43. Har du någon gång testat narkotika? Nix
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En chokladbit
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett i ljumsken, skulle gå balansgång på ett staket när jag var 5 eller 6, det gick inte så bra
47. Vad har du för ringsignal? Watcha Say med Jason Derulo
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma har sett till att spara undan
49. Flirtar du mycket? Tror inte det
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På mallorca

51. Kan du byta olja på bilen? Nee
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inget körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Snabba cash tror jag
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu
56. Dansar du i bilen? Ingen dans men sjunger gärna
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Skaraborg
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista
59. När var du i kyrkan senast? I våras på konfirmation

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback