mina klappar

Tänkte bjuda på lite bilder på det som tomten kom med till mig i år. Jag är mycket nöjd!


Fick en OnePiece av Micke och den är såååå mysig. Hade den på mig hela julafton =)


Två stoora kuddar (90x55cm) och sängkläder av mamma och hennes man


Myspysiga tofflor, typ som stickade sockiplast, fick jag av syrran (dessutom fick jag ett fint kort på min systerson)


Vännerbox av pappa, lotter av farfar, presentkort av brorsan och en bock av tomten


Av Micke fick jag också ett armband av rosa vaxade remmar och ett par rosa rosörhängen


Och återigen var det Micke som var framme och jag fick två nya skor till min samling (nu är jag uppe i 18 stycken samlarskor)

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback