too much

Just nu känner jag bara blää, vill krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och komma ut till våren.
Det är galet mycket att göra på jobbet, så mycket att jag just nu inte ser ett slut. Dessutom så känner jag mig fortfarande begränsad vilket suger stort. Ett tillägg är att det finns mycket saker jag skulle vilja prioritera men vet inte riktigt hur just nu. Detta innebär i alla fall övertid nu inför jul och säkert i mellandagarna med. Underbart att vara hemma nära halv åtta på kvällarna. Jippii! man har ju inte huvudvärk för inget just nu.
Jag försöker se saker positivt men just nu är det så galet mycket. På det så ska jag 23e handla julklappar (typ alla), handla julmat och förbereda den till julafton. Ska bli mysigt att ha julen hos oss men det är mycket som snurrar i skallen.
Usch, detta blev inget kul inlägg men jag behövde skriva av mig lite, alternativet är att ställa mig och skrika men det besparar jag min omgivning från.
På grund av mycket jobb, mycket stress och mycket tankar blir nu bloggen lite lidande. Men jag ska allt försöka med något inlägg om dagen.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Gumman gumman, ta det lugnt! Ja, det är hysteriskt på jobbet, men gör nu inte som din föregångare o ta på dig allt. För ett är säkert, ge vårt team en lillfinger o de tar hela armen. Delegera istället. Ställ krav på de där som inte gör ett skit extra. Se till att ALLA tar på sig ansvaret för att fixa det här. (Lätt för mig att säga, som är ledig hela tre veckor nu, men... Lyckas du skramla fram en laptop o VPN till mig så vet du att jag kommer o hämtar det!) Mango gjorde misstaget att alltid vara den som räddade skutan, o vissa vet om det. De räknar kallt med det fortfarande. Gör inte samma misstag du. Bromsa o sätt ner foten!!! Du har allt att vinna.

Du vet var jag finns, min mail tål hur mycket skrikande som helst. kramar

2010-12-20 @ 20:32:29
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback