galet infall

Idag efter jobbet tog vi en fika hos svärmor, sen bar det av till ica där vi handlade mat och jag fick hämta ut paket från Adlibris.
När vi kom hem fick jag mitt infall, dom kommer sällan så det är bara att ta till vara på tillfället. Det behövde röjas lite i lägenheten. Jag har:
♦ plockat in tvätten
♦ bäddat rent
♦ diskat
♦ vattnat blommorna
♦ sorterat återvinngen
♦ avslutat med att hälla upp ett glas vin

I paketet från Adlibris fanns sju böcker som jag fick till bokreapris. Jag fick ju ett infall efter att ha sett andra Narnia-filmen och beställde alla sju böcker till det härliga priset 34:- styck. Jag tror böckerna kan vara lite bättre än filmerna. Dessa fina fick jag:

 
 
 


På Ica hade dom också lite böcker på rea och där köpte jag boken Skräckens hus av Allan Hall som handlar om Josef Fritzl. Verklighetsbaserade böcker fascinerar mig verkligen.


Det är nog inte omöjligt att det blir någon bok till nu på bokrean.

Snart blir det hamburgare och let's dance! Dessutom bjuder våra härliga curling-damer på final klockan 00:00

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback