let's dance episode 5

Dags för "snabbmat", nuggets, vitlöksbröd och chillisås =) Och till det Let's dance! Idag blir det vals och cha-cha-cha. Kul med disco-tema dessutom. Tom valsen ska ju gå i disco stil.. hmm. Här är mitt utlåtande om kvällen;

♦ Rabih & Oksana: Han var bättre än tidigare men han ser inte ut som en dansare, och det ser inte ut som han tar det på allvar. Tur att han har en partner man kan titta på...
♦ Willy & Charlotte: Det är ju trots allt dom lugna låtarna som Willy gör bäst. Han försöker med, för det ett plus.
♦ Molly & Jonathan: Disco-girl! Tycker hon var jättebra, det synters att hon bara gick in för att ha kul och då blev det bra.
♦ Claudia & Tobias: Vacker och rörande vals. Och en klänning som väcker ha-begäret inom mig, men när tusan skulle jag ha den :/
♦ Gudrun & Björn: Helt ok framträdande. Hon kan ju dansa och vilket underbart avslutande, hihi =)
♦ Marcus & Helena: Återigen är han såå feminin. Vet inte vad det är men jag tycker nästan det är jobbigt att titta på en hel dans.. Känner mig lite elak.
♦ Mattias & Cecilia: Absolut min travolta. Dansar riktigt bra och yummie.
♦ Stefan & Malin: Härlig vals. Han kliver uppåt i mina ögon.
♦ Elin & Daniel: Helt ok och bra vals. Sjukt cool byxdress!

Bäst: Claudia
Sämst: Rabih
Mina favoriter: Claudia Galli och Mattias Andéasson
Utröstad: 
Rabih Jaber - Inte så oväntat och enligt mig en av tre som stod på tur att åka ut. Bara två kvar =)



Nu blir det fortsatt slappt i soffan.
Jag är ju klar med alla förberedelser för morgondagen också. Vi får ju lite besök från Göteborg. Det blir min underbara vän Carro som det ska bli riktigt kul att ha här (hon stannar dessutom till söndag). Sen kommer pappa, min bror och min syster med sambo och deras son. Dessutom kommer svärföräldrarna förbi på fika och träffar pappa och syskon för första gången. 
Jag har idag förberett dessert och muffins, mitt under desserten så inser jag ju dock att jag missat att dubblera en ingrediens. Jag gör dessert i 2 uppsättningar och missade philadelphian.. Tur att jag har sån underbar sambo som kilar iväg till affären och räddar morgondagen =) Det är inte så mycket kvar att fixa med i morgon. Vi har fått städat och tvättat också så tvätten ska plockas in, frostingen och en dusch. Ser verkligen fram emot morgondagen.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: maddie

Min danslärare dansar med Willy. Han brukar komma in på en lektion som vi har på söndagar. Han e så rolig o go :)

2010-02-06 @ 23:19:02
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha, vad roligt =) Kan tänka mig att han gör era söndagar!

2010-02-07 @ 14:03:04
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback