sjuk och oinspirerad

Idag har jag varit hemma från jobbet. Jag har fortfarande ont i ryggen men det går åt det bättre hållet. Däremot är jag nu jättetjock i halsen istället. Det känns som jag har bomull nedtryckt runt mandlarna. Varför inte allt på samma gång :/
Idag har jag legat på soffan hela dagen, jag har slängt i mig avsnitt på avsnitt av Criminal Minds. Galet bra serie. Hur resten av kvällen ser ut vet jag inte riktigt men jag ska gissa så spenderas den i soffan. Micke kommer att göra spagetti och köttfärssås (dolmio) och sedan blir det nog någon serie eller kanske film.
Hoppas verkligen jag mår bättre snart.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Men det kanske är bra att allt kommer på samma gång så slipper du vara sjuk i omgångar.. Krya på dig darling.

2010-02-09 @ 11:15:23

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback