snart kommer dom

Nu är det inte långt kvar så kommer min kära familj (jag räknar in Carro där med). Jag har ätit frukost, plockat in tvätten, gjort frosting och diskat. Nu ska jag bara duscha, slänga skräp och ge mat och vatten till gerbilerna, jag har ungefär en timma på mig. Skönt att hinna sitta fem minuter innan dom kommer, det blir ju en heldag.

Igår beställde jag ett litet paket från H&M, det bestod av 2 par treggins (svarta och blå), 2-pack linnen och en skjortklänning. Det var lite olika leveranstid på dom så det dyker väl upp ett litet paket då och då nu =) Hoppas verkligen allt passar.
Det blir nog ett par skor från Micke i present, hittade ett par jättefina sandaletter med platå på din sko nu i veckan och eftersom jag nu två veckor efter min födelsedag inte fått något av honom så får han köpa dom till mig. Bättre än inget lr?? Lovar att jag inte är bitter...

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback