städat hos gerbilerna

Idag har det blivit städat hos våra små gerbiler. Det är dock inte jag utan Micke som fixat åt dom. Allt gammalt är utslängt och dom har fått nytt och fräscht. Det är två små flickor, en mamma "peanut" och dottern "popcorn". Peanut är strax över året och popcorn ca 9 månader. Vi köpte dom i sommras efter mycket velande fram och tillbaka. Dom är supersöta och väldigt praktiska husdjur. Dom luktar inte, låter inte, underhållande och lätt att få någon att passa dom vid små tripper. Perfekt!


rent och fint


mamma "peanut"


dotter "popcorn"

För övrigt idag så har jag svinont i min rygg. Vet inte alls vad det beror på men gör bara mer och mer ont. Det gör ont när jag sitter, står, ligger och tar djupa andetag. Det sitter på höger sida strax under skulderbladet, har försökt sträcka ut men det hjälper inte. Det känns som något är i kläm eller som det är något som sitter fel. Riktigt jobbigt är det i alla fall, känner mig nästan gråtfärdig.

Fick dessutom lite härlig postorderreklam idag. Det var en liten inspirationskatalog från H&M och nu är det verkligen dags att beställa ett vårpaket, dessutom lite vårinspiration från Ellos och ett kanonerbjudande från La Redoute. "25% rabatt på en favoritvara och fri frakt vid köp över 700:-, dessutom en hotellövernattning för 2!"
Det blir nu alltså finkammning av H&M och La Redoute för att se om det blir ett litet vårpaket. (Borde egentligen vänta till nästa vecka efter tandläkarbesöket och se över ekonomins status vid det läget..)

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Piia

Så söta de är!

2010-02-03 @ 11:25:22
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback