let's dance episode 3

Då har jag avverkat avsnitt 3 av Let's Dance, även denna vecka sett på tv4play. Veckans avsnitt bjöd på jive och quickstep, fartfyllda och roliga danser. Riktigt duktiga smådansare i början av programmet. Varför tvingade inte mina föräldrar mig att börja dansa, ser så sjukt roligt ut.

♦ Claudia & Tobias: Det börjar nästan se ut som hon aldrig gjort nåt annat. Gick en liten rysning nästan.
♦ Marcus & Helena: Säger återigen att han inte ser hemma ut på dansgolvet. Men Helenas klänning får tummen upp.
♦ Molly & Jonathan: Jättefin klänning och det såg riktigt bra ut i mina ögon.
♦ Peter & Maria: Lite sisådär, lite stel men det kan man ju skylla på tån.
♦ Rabih & Oksana: Rörde mycket mer på fötterna idag men fortfarande lite småloj.
♦ Gudrun & Björn: Bättre i tidigare avsnitt men roligt att hon verkligen bjuder på sig själv.
♦ Stefan & Malin: Hahaha, vet inte om jag kan annat än att skratta. Skitroligt =)
♦ Elin & Daniel: Tyckte hon var riktigt bra i detta avsnitt.
♦ Willy & Charlotte: Underhållande men fortfarande inte så bra.
♦ Agneta & Tobias: Skitbra!
♦ Mattias & Cecilia: Mattias får dansa med mig precis när han vill, yummie! (tack och lov att mustchen är borta)

Bäst: Claudia
Sämst: Willy
Mina favoriter: Agneta Sjödin och Mattias Andréasson
Utröstad: 
Peter Wahlbeck - Absolut inte sämst och lite förvånande. Fanns ju absolut par som borde åkt ut innan



Nu dags för en dusch så vi kan komma iväg och handla lite mat.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

tycker det är superkul att kolla på :D hihi

2010-01-24 @ 20:03:27
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Veronica

Absolut! Jag kan bara hålla med =)

2010-01-24 @ 21:44:00
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback