seg söndag

Då var det snart dags för jobb igen. Det är dock inte många dagar kvar nu =) På lördag bär det av till Gran Canaria. 14 personer i 1 vecka, det ska bli underbart. Det är jag och min underbara sambo, sedan är det delar av hans familj och vänner till dom. Det ska vara ca 20-22 grader med lite blandat sol och moln. Med tanke på att det här pendlar mellan 5 och 15 minusgrader här så kommer det blir det bli superduperskönt!

Idag har också blivit en lugn skön dag hemma. Jag har större delen av dagen tittat på när älsklingen spelat något nytt wii-spel, ser riktigt skoj ut och han är helt fast.
Sedan blev det till att packa ner julen. Stjärnor och ljusstakar är fortfarande kvar men julgran och tomtar fick åka ner. I vanliga fall hade det kanske fått vara kvar någon vecka eller två till men nu vägrar jag behöva ta tag i det efter semestern. Ser inte fram emot att mötas av en gran när jag kommer hem.
Efter det blev det en skön dusch då jag bokstavligen talat var helt slut. Det var som ett helt träningspass att packa ner granen.

Nu har jag precis njutit av hemlagad spagetti och köttfärsås. Smaskens =) Resten av kvällen ska jag sträckkolla på lite desperate housewives eller criminal minds. Hmm kan inte alls bestämma mig för vad det blir.  Satirisk dramakomedi eller psykologiskt kriminaldrama?


eller



/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback