städat

Idag vaknade vi sent (eller jag vaknade sent), Micke var uppe innan mig och fick tjatat upp mig till slut.
Igår blev det lite småfest. En kompis kom över och vi drack lite, spelade TP på vårt Wii och hade trevligt. Drack inte så farligt igår men huvudvärken finns där allt :/
Nu håller vi på och tvättar, dammsugning är avklarad och jag har äntligen fått ner dom spåren som fanns av julen. Det bestod av lite ljusstakar och en julduk och några små snögubbar. Skönt att ha det bortplockat.
Resten av dagen blir nog väldigt lugn, hade tänkt att gå fram och sola lite men vet inte om jag orkar idag. Kan ju ta det i morgon efter jobbet lika gärna. Nu är det en vecka sedan man kom hem och färgen börjar nu sakteliga försvinna, tänkte försöka behålla lite av färgen genom solarie någon gång i veckan.
Nu blir det nog nån film i soffan =)

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback