vill baka

Jag ramlade in på den underbara sidan klarafardiga.com Här finns massor av inspirerande bakformar, pepparkaksformar mm. Jag vill bara ställa mig i köket och fylla dom med härliga smetar i olika smaker och färger. Här är några exempel på formar:

retro


prickigt


blommiga


mönstrade


Det finns också massa roliga pepparkaksformar, både styckvis och i set. Julen har ju i och för sig passerat men dom kan ju användas ändå, tex till mördegskakor. Jag gillar dessutom verkligen förklädet till diskmedelsflaskan. Den hade verkligen piggat upp.



Nu har jag i alla fall klickat hem lite muffinsformar. Hoppas dom kommer snart. Det får bli lite bakning tills familjen kommer upp och hälsar på när jag fyller år, finfina cupcakes ska jag försöka göra. Dessutom blir det nog någon god alla hjärtans dag cupcake =)

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Artemis

Bra tips! =)

2010-01-20 @ 18:54:28
URL: http://artemisliv.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback