horisontellt läge

Just nu ligger jag på soffan och latar mig med ett glas rosé. Snart blir det smaskig middag som jag visar lite senare. Vad kvällen har framför sig har jag ingen aning om men det blir nog ganska lugnt.
För övrigt är det underbart att helgen äntligen börjat. Även om jag är utan direkta planer så har jag längtat som tusan. Bara att få sova ut ska bli underbart. Har varit katastrofalt trött denna veckan på grund av dålig sömn.

Hämtade förresten ut ett paket från Ellos idag. Det innehöll en svart bolero (har slarvat bort den jag köpte tidigare i våras), en vit b-h med brottarrygg och en superfin skinnjacka. Skinnjackan var tyvärr lite för liten så den får åka tillbaka och en större är förhoppningsvis på väg snart. Gör inte jättemycket i och med att den antagligen inte åker på förrän i höst. Riktigt nöjd är jag att jag fått tag på en jag verkligen gillar. Finally!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback