svettigt

Igår var det galet varmt och vi fick inte gjort något alls. Ångesten ligger kvar men vad ska man göra. Så här visade termometern hemma igår.

Det innebar att det var outhärdligt även inne. Ca en halvtimma lämnade vi lägenheten igår för att handla mat och lite annat gott.

Hamburgertallrik blev det för mig


Därefter lite glass (supergott)


Och en krokofant

Idag visar den på 26 grader ute och 27 grader inne så man är ganska matt idag med. Idag kom vi upp ungefär vid tio och då ställde jag mig och tog hand om fredagens disk medans Micke åkte och handlade frukost.


Yoghurt med allbran och rostat bröd med cognacsmedvurst

Den här veckan har det blivit väldigt mycket bröd och andra onyttigheter och jag ska hoppa vägning i morgon. Jag får skärpa till mig lite under nästa vecka, vi skötte ju oss toppen när vi började.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan vill jag ta mig ut lite.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback