tacodinner

Micke åkte ju iväg till Mariestad strax efter fyra. När han åkt tog jag mig en dusch och sedan gick jag och handlade. Hemma igen så körde jag ett par tvättar och la mig och kika på The Hills. Hade bara sett 1a avsnittet på säsong 6 så jag hade lite att kolla ikapp. Nu är det bara två veckor kvar.
Till middag blev det tacos och jag körde på brödet idag. Smaskigt var det.


Förresten. Jag gjorde en testvägning förrut och det visade inte alls som jag trott. Så som jag slarvat med maten trodde jag att vågen skulle visa på plus men istället visade den lite minus. Låter bra det. Ska väga mig i morgon igen och då får vi se vad veckan visar.

Nu är det snart dags för sängen.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Finalisterna i veckans blogg e utvalda! kolla om du e en av dom. om inte så lägg en röst på den som du tycker e värdig vinnare :)

2010-07-05 @ 14:54:41
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback