grejat

Ingen motion idag men det känns som man gjort litegrann ändå. Micke var iväg på jobb så jag gick och handlade och promenerade hem.
När jag kom hem så kom Mickes moster och hennes man och hämtade vår soffa som stått i gästrummet. Mickes kusin flyttar hemifrån snart och vi har ingen användning för det så han fick den.
Micke tog sedan in vår gamla säng i gästrummet och sedan plockade vi och rensade massa. Fick in en hel del strunt i förrådet och har precis nu varit ute med massa kartonger och annat skräp.
Nu ska det bara städas i veckan så vi har fint till midsommarhelgen. Som det ser ut nu så kommer Carro och Kenny hit och jag längtar massor.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Härligt att få rensa lite :)



2010-06-21 @ 22:28:11
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback