kyrkodag

Om ca två timmar åker vi till kyrkan. Inte för något bröllop utan istället för Mickes morbrors pojk. Det ska bli trevligt och jag tror det blir ett stort gäng från familjen som kommer. Så nu blir det snart frukost och sedan en dusch så man är redo att åka.
För övrigt har vi sovit hela 10 timmar i nya sängen, skönt att få bre ut sig lite. Jag är lite småstel i ryggen men jag misstänker (hoppas) att man vänjer sig om ett par nätter.

För dagen har vi annars inga planer alls. Det stora bröllopet är ju idag och det enda jag är nyfiken på är Viktorias klänning. Annars kan det faktiskt kvitta. Vilken hysteri, det enda det nu skrivits om i tidningarna det sista. Igår när jag kikade in på Aftonbladet så stod det i stort sett bara om det kungliga bröllopet och fotbolls-vm. Jag är ingen royalist och jag har ännu mindre till övers för Daniel. Jag tycker han ser urfånig ut och ser ut som han har fått en pinne uppkörd där man inte vill ha den. Han ser fortfarande otroligt stel ut och igår under konserten satt han bara blick stilla och log medans Viktoria (och tom Silvia) diggade lite. Nae, om nu Viktoria har hittat en "vanlig" kille så kunde hon ju faktiskt gjort det med. Men men, så länge hon är lycklig.

Sitter du bänkad framför tv'n idag?

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback