min midsommar

Den här helgen har det blivit dåligt med uppdateringar men jag har ju haft min favorit här.
Carro och Kenny kom upp vid två i fredags ungefär. Då bar det av till Kinnekulle där vi kikade lite. Det blev fika vid utkiksplatsen och en titt vid stenbrottet.
Kvällen spenderade vi hos Mickes föräldrar, ett ganska stort gäng på ca 15 personer tror jag det blev. Vi åt gott, snapsade och sörplade en hel del vin.
Vi sköt med luftgevär, spelade kubb, hoppade studsmatta och hade allmänt trevligt.
Kalasfull blev jag också och det var tydligen ett riktigt jobb att få hem mig. Vår promenad hem brukar ta ca 25 minuter och landade på omkring en timma. Men men, det är ju bara midsommar en gång om året.
Här kommer lite bilder från vår dag.


Jag och Carro vid stenbrottet


Våra män vid stenbrottet


Jag och min älskling


Midsommartallrik


Jordgubbar, vaniljkesella och hallonpannacottapaj


Jag med luftgeväret i högsta hugg

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback