småångest

Alkohol ger en dåligt omdöme och det fick jag känna på både igår och idag. Jag tycker jag har varit superduktig med maten under två veckor men så fort man dricker lite så är det kört. Micke var ännu värre och slängde i sig massa chips och cheeseburgare igår.


Det började med vin så klart.


Sedan bjöds det på jättegod moussetårta.


Det var svårt att välja chokladbit.


Idag blev det pizza, men jag köpte en barnpizza och fick bara i mig halva vilket är ganska bra ändå. Jag har inte ätit något annat alls idag.


Till maten idag delade vi 1½ liter fanta.

Lite småångest nu men förhoppningsvis visar inte vågen något + på måndag.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: M i z c a

Kan du inte droppa en liten ledtråd till vart du har gömt keldas lilla soppa?

2010-11-17 @ 15:03:55
URL: http://www.mizca.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback