the bounty hunter

Strax efter tio idag klev jag upp och jag har nu precis kikat klart på filmen från igår. The Bounty Hunter kikade jag på. Den handlar om Milo Boyd, en prisjägare, som får sitt drömjobb när han ska ta tillfånga sin före detta fru, reportern Nicole Hurly. Han tror att allt kommer gå lätt till men Nicole vägrar följa med in då hon jobbar på en story hon inte kan släppa.



Jag gillade inte denna filmen även om jag i vanliga fall gillar både Jennifer Aniston och Gerard Butler. Filmen var ganska trist, inte alls lika rolig som jag trodde. Början av filmen kändes mest stökig och resten ganska förutsägbar.

Nu ska jag stoppa lite frukost i magen, göra paj och ta en dusch innan våra gäster kommer. Carro och Kenny kommer ju upp idag. Can't wait!

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Brorsan!!

Jag håller med! Den va lite smårolig men alldeles för seg och trist!

2010-06-27 @ 20:21:32
Postat av: veronica

Brorsan: Absolut. Har du något tips annars om du sett något bra?

2010-06-28 @ 14:53:24
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback