dålig karaktär

Jag och älsklingen har ju bestämt oss för att gå ner lite i vikt, det har blivit några sambokilon under detta år. Första steget har blivit att tänka på maten (nästa att börja röra lite på oss). Det har gått ganska bra, vi äter mindre och framför allt mindre godis, inget på vardagarna och försöker hålla oss till lite på helgerna och inte de mängder vi smällt i oss tidigare. Men idag... då förstörde vi allt. Det är så kass att båda har lika dålig karaktär för 20:15 sitter vi i bilen på väg till preem för att köpa lite svindyrt godis. Godissuget tog överhanden och nu är det dags att smälla i sig lite. Snart kommer fuskbyggarna på tv4.



Tidigare idag har jag suttit och bläddrat i vårkatalogerna från Ellos och H&M, det finns så mycket fint, älskar alla härliga pasteller och det kommer nog bli mycket i korall och mint.
Dessutom har vi tvättat lite, ett nödvändigt ont men otroligt skönt när alla kläder hänger rena och fräscha i garderoberna.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: natalifray

ååh herregud samma här men de går åt helvete , äter något onyttigt varje dag , hur går de för er?

2010-03-20 @ 12:07:55
URL: http://natalifray.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback