lovely lördag

Det är såå skönt med helg. Få sova ut lite och inte ha massa måsten. Idag gick jag upp vid elva trots att jag vaknade första gången vid nio. Efter lite frukost har jag kikat på senaste avsnittet av desperate housewives och americas next top model. Nu har jag precis avklarat en disk och väntar på att duschen bli ledig. Vid fyra ungefär (tror jag) blir vi hämtade för att åka på barnkalas. Dessa fina paket har vi med oss.



Micke envisades med att vi inte behövde ha något speciellt presentpapper för dom är för små för att tycka det är kul. Jag behöver nog inte berätta att vi inte var överrens och att jag fick min vilja igenom, klart dom tycker det är kul med fina papper =) Eller är det kanske jag som tycker det? Antagligen.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback