räknar ner

Idag har det blivit dålig uppdatering. Allt jag kan tänka på just nu är min ledighet och vår London weekend. Det ska bli sååå härligt nu att komma bort en sväng. I morgon har jag en dags utbildning vilket bör flyta på lätt. Efter det åker vi ner till min faster för att få lite sängrum och någon timmas extra sömn innan vi åker. Torsdag morgon bär det av, 07:15 och vi kommer vara framm ca 08:25 engelsk tid. Då ska vi till hotellet och lasta av våra grejer. Micke ska iväg på sitt jobb och jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Jag får se hur långt ifrån hotellet jag vågar ta mig själv första dagen. Några saker har jag hittat som jag gärna vill se/besöka.

♦ Big Ben
♦ Picadilly Circus
♦ Hyde Park
♦ Tower Bridge
♦ Buckingham Palace
♦ Soho
♦ Notting Hill
♦ Harrods
♦ Oxford street
♦ Primark
♦ Camden Market
♦ (Madame Tussauds)

Får se hur mycket som hinns med eftersom vi inte har så många dagar. Hade hoppats jag kunde uppdatera min blogg bra där över men men får se hur det blir. Datorn åker med men jag såg att hotellets wifi kostar lite varje dag. Men någon dag ska jag allt kunna få upp lite grann.



/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh jag letar som en galning efter bra paket weekendresor till London men det finns ju så mycket.. vilka åker ni med?

Tips TACK =)

2010-03-23 @ 20:39:38
Postat av: Veronica

Hej

Vi har haft tur med att få hjälp av företagets bokningshjälp så dom har skött det mesta. Åker med SAS men det kostar ju lite. Ett tips där jag kikat lite på hotell är travellink.se där du plockar ihop flyg och hotell som passar. Där finns hotell i alla prisklasser. Ett annat jag hittat är travelstart.se.

Hoppas du hittar något, tror London är toppen!

2010-03-23 @ 20:43:17
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åhh jag letar som en galning efter paket weekendresor. Finns ju så mycket men ändå svårt att hitta den bästa =)

Vilka åker ni med?

Tips TACK =)

2010-03-23 @ 20:45:10
Postat av: emelie



Oj blev dubbelt, stod att det aldrig skickades iväg och att jag skulle skicka igen =)



Tack, ska jag kolla med en gång =)

2010-03-23 @ 20:46:56

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback