så trött

Jag är så sjukt trött, har varit det hela veckan och det blir bara värre och värre. Jag har denna veckan påbörjat en ny roll på jobbet som innebär lite mer ansvar. Jag trodde inte det skulle varit så uttröttande roll men det är verkligen en utmaning som dock är rolig att utsätta sig för.
Jag tror ändå att det är den där lilla timman vi ställde fram natten till söndag som har ställt till det. Mestadels för att alla i min omgivning verkar lika trötta denna vecka.



Hur kan en timme göra så mycket?

Nu blir det en dusch för att kunna sova en liten extra stund i morgon. Jag längtar verkligen till påsk nu som innebär 4 lediga dagar!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback