skor från halens

Idag har jag spelat lite mer Final Fantasy, älskar verkligen det där spelet, så jä*la kul =) Jag har dessutom färgat håret så nu är jag brunett igen, fattar inte varför jag trodde jag skulle trivas som blondin, gör aldrig det någon längre stund ändå. Sedan har jag fixat naglar och gjort storkok med köttfärssås, fem matlådor blev det.

Nu har jag kikat vidare lite på Halens hemsida och hittade självklart lite skor jag gärna ser på mina fötter.


Rosa rosor (finns även i svart) som tyvärr bara finns kvar i stor storlek - 399kr


Platåsandalett i vårens färg med en rolig pärldetalj framtill - 399kr


Platåsandalett i rosa såklart - 399kr


Platåsandalett med träsula och broderade detaljer - 349kr


Kilklack i kork och canvas (finns i flera färger och jag vill ha mer än ett par) - 199kr


Jag fastnade också för detta skärp med fin rosett som kan pigga upp en klänning eller tunika - 179kr

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Säger ju att de har rätt schyssta skor på Halens. Det översta paret var det jag pratade om när jag var hemma hos er senast! Verkligen jättefina! Fast jag vill nog helst ha de svarta med en touch av rosa :D

2010-03-10 @ 23:51:39
Postat av: veronica

sv: I know =) Har beställt från halens innan. Dom har mycket bra periodvis.

2010-03-11 @ 07:57:13
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback