påsk?

Nu sitter jag och tittar på sveriges värsta bilförare. Det är underhållning på hög nivå =)
Efter jobbet idag åkte vi in till Lidköping, vi hämtade ut mitt pass så vi kommer iväg till London nästa vecka. Wiii, längtar som tusan. Dessutom köpte vi presenter till Mickes kusinbarn som vi ska fira på lördag. Ganska svårt var det, de är två som ska firas. En flicka på 5 år och en pojke på 3 år. Till flickan var det inga problem, jag tog en hello kitty-pet shop till henne, urgulligt. Jag valde helt enkelt något jag tyckte var fint själv, hihi. Till pojken var det svårare men det slutade på en grävmaskin.

Dessutom var vi inne på Åhlens för att köpa presentpapper och jag hittade så mycket söta påsksaker, jag har inte firat påsk sedan jag var liten och då var fira = måla ägg och klä ut sig till påskkärring. I år blir det nog lite ris med fina ägg i och kanske någon fjäder i. Bara för att det är fint =)



Firar du påsk?

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback