vinter-os slut

Då var Vinter-OS i Vancouver 2010 över och vi får vänta 4 år till nästa gång. Jag har inte tittat så mycket utan mest slötittat lite på kvällarna. Det jag sett mest är nog curling som är lite skönt att slötitta på.
11 medaljer blev det till Sverige i alla fall;


Charlotte Kalla i längdåkning 10 km fristil
Björn Ferry i skidskytte, jaktstart
Marcus Hellner i längdåkning, skiathlon 30km
Herrstafettlaget i längdåkning 4x10km (Johan Olsson, Marcus Hellner, Anders Södergren & Daniel Rickardsson)
Damlaget i Curling (Anette Norberg, Eva Lund, Cahtrine Lindahl, Anna Le Moine & Kajsa Bergström)


Anna Haag i längdåkning, skiathlon 15 km
Charlotte Kalla/Anna Haag i längdåkning sprintstafett


Anja Pärsson i alpint, superkombination
Johan Olsson i längdåkning, skiathlon 30km
André Myhrer i alpint, slalom
Johan Olsson i längdåkning 50 km masstart

Stort Grattis!!

Kommentarer
Postat av: Evangelina

Hola finibebis :D Hur är läget, utöver OS? Jag tycker att livet ter sig ganska förträffligt i snökaos och sportlov, tycker inte du? Vad gör du förresten när du har tid över? Puss, peace och VEGANKÄRLEK <3

2010-03-01 @ 09:21:41
URL: http://hommus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fin blogg! :)

2010-03-01 @ 12:32:30
URL: http://madeleineisme.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback