hallonkex

Hinner med ett litet inlägg till. Micke och hans far åkte iväg för att handla någon liten del som saknades. Själv sitter jag livrädd för att någon granne under tiden ska komma och säga till om vattnet.
Igår testade jag i alla fall en av Cloettas nyheter för sommaren. En limited edition av Kex Choklad som ska smaka hallon.



När man öppnar påsen så kommer det en söt doft, lite hallonsyntet får jag nog säga att det luktar. Däremot smaken, låt oss säga så här, jag känner att det finns någon annan smak. Svagt och lite sött men hade jag inte vetat att det var hallon hade jag aldrig gissat på det. Nej, för mig är det originalet som gäller.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback