hemkommna

Idag kom vi upp ca tjugo över åtta och ungefär en timma senare var vi på väg till Skövde. Syrrans pojkvän körde ett cykelrace i Skövde, mountainback i ca 8 mil.. Galenskaper om du frågar mig. Självklart åkte vi då till Skövde och träffade syster min och hennes underbara son. Det blev en lång dag men man får ju passa på när vi nu inte ses så ofta.
Vi har varit ute och traskat lite i naturen, ätit på Mc Donalds och hunnit med att springa efter lillkillen. Tack för idag!

Nu blir det nog till att ligga plakat i soffan tills det är sängdags. Att man kan bli så trött av att göra så lite. Ja ja, kanske behöver komma ut i naturen lite mer.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej hej!



Tack för att ni följde med..det var jätte kul. Nu sitter vi i soffan och slappar innan vi förflyttar oss till sängen (några timmar senare än er =)



Ni får ha det så bra så hörs och ses vi snart igen. Puss och kram på er.

2010-05-16 @ 20:11:29

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback